Dennis 18 år!

I fredags så var en av de roligaste dagarna på länge! Dennis 18 år fyllda står för förfest hemma hos hans syster i stan! Super till lite va, senare bar det av mot Pitch Black. Fett ställe faktiskt! Inte nog med det, första intrycket jag fick av stället var "är det fest eller?" när vi kommer dit sitter de bland annat ett gäng i ett bord och skriker "bärs bärs bärs" till takt med musiken haha, yes! Träffade jätte hederligt folk som man inte brukar träffa. Konkan, Ari, Ludde bland annat sen en massor andra folk man inte festat med på hur länge som helst.
Kvällens tabbe stod jag för antar jag, eller kanske borde jag säger kvällens tabbar. Står ute och tar en pinne, det är jävligt halt ute va. Jag halkar omkull på arslet, ajsing.. Pinsamt! Kommer ut senare under kvällen, och jag lyckas, lyckas att göra samma tabbe igen, och på samma ställe dessutom. Fyfan vad pinsamt. Blev att ta en bärs för att glömma. Lyckades jag? Ja för ett par timmar eller så. Igår påmindes jag. Idag med.

Har varit hur trevligt som helst i fredags. Dock vaknade man inte upp till en trevlig nyhet igår, jordbävning och tsunami varning i Chile, i Lises paradis! Har varit hur orolig som helst, en fet klump i magen. Usch, vad orättvist och att befinna sig i en ovisshet av att inte veta om ens kära vän som befinner sig på andra sidan jorden är i fara eller ej. Riktigt jobbigt var det. Men fick höra att Lise mådde bra sen. TACK! <3

I går kväll gick jag till mannen som jag inte har fått träffa på en vecka pga körtelfeber. Jävla körtelfeber! Dock mådde han lite bättre igår, bara en massa trött så jag fick träffa han en stund! Värt! Vi såg på melodifestivalen och myste lite. Mysigt.

Idag vet i fan vad som skall hända. Mitt rum ser förjävligt ut, och i morgon börjar skolan.. Awesome

dennis 18 år

ddennis 18

dennis 18 år

dennis 18 år

Dennis 18 år


Dennis 18 år

Dennis 18 år

Dennis 18 år

Bilderna snodde jag av Dennis :) Nice kväll. Herrå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0