yo

Ligger i sängen, har sett typ halva Inception, sen blev jag för trött och tänkte gå och lägga mig. När jag är påväg till sängen såg jag att datorn låg så oskyldigt på golvet och väntade på mig, så tänkte skriva några rader. tänkte även lägga in en bild från varje mapp jag har, so here we go

kultiration
full


,,

yo

utiskten

hej

okej, jag fortsätter en annan dag, för internet går rätt segt och bara dessa bilder har tagit en evighet, lägger in några bilder i taget, eller alla om internet går fortare sen. Min dator hållerr för övrigt på att överhettas, men skam den som ger sig



Kommentarer
Postat av: jossan, eller så

det är smart de där med mappar, nu låter jag som en kärring, ööööh kom över på en stänkare och donkey kong i stället! ;)

2010-12-28 @ 20:27:53
URL: http://josefineuddman.blogg.se/
Postat av: Ebba

Hahha, ja det är jävligt smart! Ska göra en fortsättning när jag har tid, riktigt kul att titta på sina gamla bilder, en del hade man ju glömt att de fanns ju! JAA snart kör vi en donkey kong och lite stänkis :D

2010-12-31 @ 15:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0