the truth is

Skoldagen var skön. Inte var dag våran kära mentor bjuder på pepparkaksdeg, julmust och kakor, inte varje dag vi i klassen leker på mentorstiden heller för den delen, men jag gillart.
Öhm, vad har man gjort idag då? Jo det ska jag allt ta och berätta. Inte mycket, eller jag har slagit in två julklappar, druckit massor te och tagit en längre promenad, gått till Ekholmen och köpt revben för att sedan gå till Oscar och äta upp dem till Kalle Anka julfilm, skalat clementiner till hans lillasyrra, oj värst vad detaljerad jag blev nu då, tänkte typ strunta i att berätta att jag även varit förbi Flamman och hämtat ett paket och köpt en trisslott..

I skrivande stund är klockan 21.00 och det är en alldeles lagom siffra för kvällen tycker jag, om jag ska vara lika detaljerad som jag var där ovanför kan jag ju berätta vad jag menar med lagom siffra, jo att det är såhär att eftersom klockan är 21.00 nu, tänkte jag strax gå och duscha, fixa ansikte, torka håret för att sedan krypa ner i sängen och läsa min Cosmopolitan jag köpte förut, det tycker jag är alldeles lagom att hinna med innan det är dags att släcka lampan. Ska även ringa och säga godnatt till O såklart, det är ett måste med h på slutet.

I morgon vankas fredag och då ska jag bara ta det lugnt hemma hos Orre. Men på lördag blir det party tror jag, bartyparty what a cooooooooro... hmm. Kom på nu att jag skulle ta reda på vad fuzzy betyder, ofta jag inte vet det. MEN man kan inte veta allt, hehehh. Erkänner med andra ord att jag inte vad allt, men det gör inte du heller..
gammal
Hittade en gammal goin på webcamerans pics. hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0