släktmiddag och myspys

Igår var jag på släktmiddag hos Geta inne i stan, det var en reunion från släktträffen i somras, minus ett antal, det var riktigt trevligt, kvällen innehöll mycket skratt och godsaker, på tal om godsaker, fifan vad sugen jag blir på Ghingis nu, ska ska fråga älsket om han är på att käka där ikväll, men mina aningar är att han är för lat för att orka åka dit, pphhm.. Men det var hur som helst jätte trevligt igår. Efteråt tog jag bussen hem till O.

Idag har vi än så länge bara tagit det lugnt, myst, spelat Naruto, sett Naruto och jag har även fått frukost på sängen, det kallar jag sött, oh ja.

Vet annars inte vad jag ska skriva, men kan väl framlägga att jag ska gå till Ekholmen sen och köpa revbenspjäll till mig och O, VI ÄLSKI DET. Haha, ja typ allt från mig, puss på dig

mjuk
förhoppningar om regnbågar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0