Min kärlek till doftljus

ebbS




Som ni ser är det en bild på mig ovanför, det är för jag vill säga er, att jag, alltså hon på bilden har en himla stor kärlek till doftljus. Det är så himla mysigt och luktar himmelskt gott. De är små, sprider värme och ljus och luktar gott, mysfaktorn är på max. Just nu ligger jag, alltså samma tjej på bilden ovanför i sängen min och har tänt mina doftljus, det luktar så gott och jag känner mig väldigt avkopplad och harmonisk i denna stressade vardag, ljusen jag har tänt är bland annat de som är på bilden nedanför, de köpte jag på Lagerhaus i fredags, ska dit snart igen och köpa på mig massor av ljus så jag klarar mig för vintern.

ss

ss

Nu tänkte jag fortsätta läsa på min bok och sen ringa och säga godnatt till mannen.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0