Life Beyond Earth

Hej. Idag drog jag och Oscar till Garnisonen (stavning?) för jag skulle skaffa ett nytt pass för det var på väg att gå ut och ett nytt leg för att jag tappade mitt förra sommaren i Göteborg. Jag ba, aa hej jag vill skaffa ett nytt pass och id. Så kollade hon på mitt pass och ba, du vet att det går ut 2012 va? Gör det? Jahaa... Men man kan väl skaffa ett nytt endå? Lol. Ofta jag trodde det går ut i sommar, jajajaja. Bilden som kommer pryda mina kort ska vi inte ens snacka om, eller jo.. Vad bilden på stationen visade såg det ut som jag är skelögd, (typ iaf) tittade inte rätt in i kameran tror jag samt att det ser ut som jag har värta munsåret, haha men det kanske inte ser ut så sen, hoppas. Efter polisen drog vi en runda på stan och avslutade på Ghingis.

Nu är jag hemma och sitter vid fars nya dator och lyssnar på musik, tänker en del, om vad? ÖHMJ; tja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0