Fuck ya'll bitches I made ya

Idag har jag fått två saker. 1.) Gymnasiekatalogen (även kallad gymnasieboken, välj det du gillar mest) 2.) Klara väskan, (vi har ju bytt namn på skolan) det var ju rätt kul.

Skoldagen har varit helt okej, trött dock, fast nu är jag ännu tröttare. När jag kom hem från skolan så tog jag mig en kopp te och kikade i skolkatalogen samtidigt som jag åt en julmacka, andra december idag, omg. Jaa så var det.

Idag behöver jag verkligen plugga. Har massor att göra i historia och till nästa vecka har vi en slutuppgift i Psykologin. Måste ta tag it, men hur fan hittar man rätt vilja? Jag vet att jag kan bara jag vill och tror på mig själv, men varföör har jag så svårt för det? Who knows, me? Fick en bok i födelsedags present av älski, eller två böcker rättare sagt som kan komma till god användning en dag som denna, får gå ner och kika i dessa.

Min mor bakar bröd, det luktar typ pepparkaka, fast det är det inte, men fan vad gott det luktar. Puss



en gammal bild bjuder jag på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0