Fredag, wie

Hallå där, eller idag kan jag faktiskt säga HOHO (julen närmar sig enormt) som hälsningsfras då det inte alls är långt kvar till dagen som ska ge mig god mat, kärlek och värme, typ så, eller något.

Sitter i skolan just nu, senaste numret av Signerat Ung kom idag, så har kikat igenom den, men inte läst något typ, intressant, men får ta med mig den hem iaf.

Hur klantig är inte jag då? Jo hör och häpna, efter vi ätit upp lunchen för cirka trettio minuter sen gick vi förbi Karamello då jag ville ha godis till ikväll (fredagsmyset äger verkligen), så vi går in där och jag börjar frenetiskt plocka på mig, går till kassan för att betala, 45 kronor. Men vart fan var plånboken då? Jo självklart hade jag glömt den i skolan, sjukt pinsamt, men det löste sig som tur var då Linnéa betalade åt mig så länge, wie tack!

Den kommande lektionen är den sista för veckan, men jag kanske sitter kvar ett slag för att fördriva tiden. Ska iallafall försöka få med mig ett gäng papper hem och göra något vettigt plugg som måste bli färdigt förr eller senare.


kaakscary

Gjorde en jossan och tog en bild från alla mappar på skolans dator


Kommentarer
Postat av: jossan

amen gud ma mysigt de låter hörru, ,åste be om receptet på din fredag:) eheee by the fucking way så var redigeringen av bild nr 4 skapligt snygg ;) mohaha love your blogg keep writing everyday! :D

2010-12-17 @ 16:56:17
URL: http://josefineuddman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0