det vankas plugg

Aa tja.
Vad händer då? Jo jag kom hem för lite mer än en timme sen, ställde mig i köket och gjorde mig en omelett. Nu har jag precis gjort kaffe som jag väntar på ska svalna lite för att sedan föras mot munnen, för att slutligen svälja det och göra mig pigg.

Vad gjorde du innan du kom hem? Jag hade idrott och jag utforskade the walking/running machine och powerwalkade i en halvtimme, känns nice.

Hur mår du? Känns dumt att klaga över i-landsproblem, så jag måste säga att jag mår bra.

Vad ska du göra? Jo jag ska dricka upp mitt kaffe som sagt, sen ska jag tvinga mig själv att gräva ner mig i historia boken och jobba effektiv i en timme eller två och skriva om franska revolutionen, för att sedan byta till det det intressanta ämnet psykologi.

Slutligen? Ska jag gå en sväng runt ån, läsa veckorevyn och sen Män som hatar kvinnor, för att till slut gå och lägga mig och vara glad över att denna dag är över. Skulle behöva städa mitt rum med, så får se om jag hinner med det.

Herrå

kooo
jag och kaffet för länge sedan.

 


Kommentarer
Postat av: flickan från urskogen

asssoo om jag ska beskriva din vardag i tre ord så skulle jag säga sooohääär va; pluggis, smartas, softiiish, yeah you rock! i love your blogg girl:D

2010-12-07 @ 23:29:08
URL: http://josefineuddman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0