Sleepwalking

Tjena! Den här helgen har gått fort tycker jag. Väldigt fort, kanske är det att det har varit fullt upp hela helgen, för omväxlingens skull liksom, kanske är det därför den har gått så fort. Kanske har det blivit lite för mycket av det goda denna helg.. Hmm.

I fredags så blev det skola som vanligt, sedan traskade jag vidare till frisören, klippning samt färgning av utväxt. Sen hem, och efter ett tag kom folket, zup nu! Kvällen tog fart, stan, nollning, krogen, älskling, hem.

Igår vaknade jag upp hos Oscar. Vi såg på Buffe, åt omelett och myste. Sen var jag tvungen i raskt tempo att bege mig hemåt, för familjen Nilsson var bjuden på Släktträff i Kisa. Ja det var en upplevelse. Elva år sen vi träffade släkten. Det var roligt.

Vet inte vad jag ska skriva, skriver sällan här. Men det är lugnt va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0