Mississippi kan vänta

Hej!
Idag är det inte det roligaste vädret. Jag har gått och blivit förkyld desutom, helt random sagt säg. Nyser som ett as, känner i halsen att den inte är på rätt sida. Men bad mami köpa Vitamin tabletter till mig förut som ska göra mig bra! Underbart.

Tog en tripp i skogen förut och letade efter svamp till min lunch, Hittade ett gäng kantareller, inte så många dock, eller hittade många små men de pluttarna ska jag låta växa. Har hört att värmen ska komma tillbaks snart, och det har regnat en del på sistonde, och jaa vad betyder det? Svamptime ;)

Nu ska jag duscha, sen pallra mig iväg till Oschvar. Hoppas jag inte smittar han, iof är jag inte dödsförkyld och han kände sig inte heller så bra igår, men men.

Ha det fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0