31 aug

halloj klomenoj
nyser lite. kom på att jag ska dricka honungsvatten snart, bra. fick höra idag av oscars mor att en sked honung om dagen håller imunförsvaret igång, ja att man inte blir sjuk så lätt. så ska ta mig ett glas sen och lindra förkylningen, ja eller åtminstonde hjälpa mitt imunförsvar, yao.

idag har jag haft skola, nys, atchoo, prosigt. var väl helt okej va. i efter skolan så drog jag en annan del av gräddhyllan. vi chillade, såg på buffy och det blev även ett besök i ekh centrum, handlade revbensspjäll som var för himla gott.

hemma nu. nyser fortfarande, är rätt trött.. ska väl ta det där varma vattnet med houng snart. sen hoppas jag att jag blir mer trött, så jag kan gå och lägga mig, fast nää. innan jag lägger mig ska jag ju förbereda inför morgondagen, så att jag slipper jäkta då, för ja, jäktar jag då, blir jag irriterad, det är ju ingen kul start på dagen liksom...

fan vad intressant min blogg är, ja, verkligen, fast nää va. skiter it, okej det sista skulle jag egentligen ha skippat, men men, vem bryr sig inte.. vadå inte, ja vadå tunika




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0