Skansros

Hallå. Inte igår jag skrev här inte, men vad gör det? Kan ju inte hänga i bloggen jämt likssom. Sån är inte jag, mjau. Men ett bidrag till att jag inte orkat skriva är väl att jag vill byta design, den 'är rätt old. Tråkig och dyster.. Vill lära mig att göra egna, då skulle jag ha en bra sysselsättning. Och jag som går media och har tillgång till alla pogrammen i skolan borde väl ha en chans? Hehe.

I går fyllde Jossan år! 18 år. Rätt fin ålder antar jag. Minns själv när jag fyllde 18, sommaren 2008. Bästa sommaren. Vi hade engelskatest och blev bjudna på glass. Sen satt vi i parken och chillade. När jag kom hem sov jag från 17-20, värt. Somnade gött på kvällen trots det, med min katt sovandes vid fötterna.


Idag är det svin kallt ute, bara 2 grader. Känns ju sådär för jag fryser verkligen ihjäl. Men vad ska man göra? Ta på sig varmare kläder och hoppas på spring......

snyggve

Gillar blicken., haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0