Awesmome night

Som ni ser kan jag knappt stava till namnet, vore jag helt korrekt som jag är nu skulle jag sudda ut och stava rätt, men lite schysst mot tagenterna borde man va. Hehe.

Kvällen har varit hel nice! Jag mötte Jossan på bussen och vi drog mit Abisko området. Det vankades inflyttningsfest hos bror min. Han och Hanna flyttade ju in där för lite mer än en månad sen. Det var faktiskt kul! (låter som det brukar va tråkigt men nej, det var kul) Det var väldigt blandat folk, vilket alltid är nice då man får träffa nytt folk. Allt från Stockholmsdudes till Eskilstuna bönder. Flyt.

Sen splittrades sällskapet då de andra drog till Platå och jag och Jossan mot Pitch. Väl där träffade man massor gammalt hederligt folk, som Simon G, Rell, även Gabbe, Impen, Adam, Max, Gabbe, Boffe, Olle, Fredrik W och Ludde m.f. Nice azzz!

I morgon blir det förmodligen fest i gettot., kan bli kul. Min älskling ska göra högskoleprovet, men hoppas kanske han är på att ferra till det lite, vem är inte? :)

Nice..

KOM!
Eller?
Chansen glider förbi, såå. va?

Ja vi sär så.


Herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0