Sömnig

Hej hej, hallå där.. Tänkte berätta lite kort om igår: Först en skoldag, gick rätt fort. Efter skolan kom Li och hämtade mig, sen hämta vi upp Kakan och drog till Ekh för att inhandla lite festligheter. Jag blev en hårfärg samt några cider rikare, sen drog vi hem till Li där hon färgade våra hår! Tack som fan Li! Nice vart det! På kvällen drog vi till Kakan, sen kom det mer dit. Drog en Platens senare på kvällen, full och glad. Lite för rund om fötterna kanske, men det var schysst endå! Drog en taxi hem sen med Carl, Danne, Kinkan, Gabbe m.f

Idag har jag bara chillat hemma, tagit kort och chillat ännu mer. Senare kom Loisan till mig, hon klippte mig, tack ännu en gång Li! ;D Nice som fan. Drog till Donken sen där vi träffade Carl som jobbar. Haha, fett synd. Nej vars.
Nu sitter jag här, pappa ser på Indiana Jones, jag är inte så intresserad av den filmen så är ej så aktiv i tittandet. Men men. Tänkte lägga in några pics jag tog idag.

Kärlek

ma shoes
ros
kpl
mm
Ebba
ros<3
ebbla
aa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0