Rethostan

Finns det något mer irriterande än att ha rethosta? Du hostar ett gäng omgångar, sväljer lite saliv och sen hostar igen. USCH, drack vatten precis men hostar ännu mer nu! Blev ingen skola idag då jag inte mådde så bra i morse, förkylning, huvudvärk. Men men det blir nog bättre?

Har beställt en t-shirt idag, hände även med min bror till IKEA nu på eftermiddagen en stund, han skulle köpa en GPS och jag hade så frunktansvärt tråkigt, med andra ord var jag icke sen till att tacka JA! Köpte där rätt sponant ett doftljus och ett bord hehe.

Nu sitter jag och väntar på mat, ska äta bakad potatis <3 Det är så gott. Var även ute i trädgården och plockade gräslök som jag ska ha i bland annat :) Wow. Nice


Tack för mig

/ Ebba & Rethostan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0