Pluggi

Jag måste verkligen plugga. Ska försöka få fram den orken. Eller orken finns redan men allting som kommer imellan, koncentration är inte min starka sida. Tankarna tar sin egna väg. Känns som alltid när jag ska plugga så börjar jag tänka på verkligen allting.. Har textkomp och svenska läxa tills i morgon. Inte kul.. Men nästan till 100% säker på att det känns roligare att få det gjort än att få lite smygångest av att ha den ogjord. Men det belönar sig..

När jag har pluggat klart ska jag chilla gärnet, tänka på allt och inget. Sen ska jag sova för att vakna till veckans sista arbetsdag. FREDAG! Nice shit. Ser fram emot denna helg. I morgon blir det festa med kära familjen/mpsläkten dvs fab5-8 m.m Haha. Kul! Och på lördag blir det utgång med Li och Ljungsbrofolket, underbart jävla bra skit :D

Jag gillar vår klassblogg massvis. Den är hederlig! Mpsläkten förevigt!

Naeeeeeeee nu måste jag plugga. Så jag blir av med skiten och förhoppningsvis (om jag har lite tur?) får lite fritid och kan uträtta något spännande innan den här dagen är slut.

Kärlek

plugga hela dan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0