Pannkakor är gött

Har inte uppdaterat sen i lördags.. Kan bero på att jag inte hade tid igår. Men nu ska jag hursom hellst ta och berätta lite kort vad som hände i helgen..

I lördags var jag jävligt hurtig. Gick till Ekh, köpte busskort. Sen tog jag bussen in till stan, gick en sväng i diverse affärer, sen var jag på väg till Resecentrum för att ta bussen hem, men tanken slog mig att jag faktiskt hade en cykel som väntade på mig på stora torget. Yes. Hämtar min cykel, går och sätter mig på en bänk för att öppna min loka jag precis hade köpt, självklart så var den sur på mig, för det kom massor vatten på mig när jag öppnade den :( såg lite på paraden också. Sen cyklade jag hem. 
Eftermiddagen kom, jag drog in till Resecentrum, mötte Li där och där kan man säga att resan började, mot Ljungsbro. Haha, var jävligt kul hos Kim, många saker.. Typ tratten, sängen som gick sönder, glasen, havet sa jag o.s.v. Mindre kul var det att vissa slocknar och inte hänger med till krogen. Men jag och Li kom dit iaf :D

Igår vaknade jag kl halv 12 tror jag. Var med Freddy. Vi såg en dokumentär om Kenta när han var liten, såg på Kvarterets Skatan och gick även en sväng till Ekholmen och träffade Linnea. Självklart så drog vi även en online pizza.

Det var min helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0