Festis

Igår gick man in i dimman rätt skapligt, och det kompenserar vi med att gå upp tidigt idag! :D Prima, fattar inte varför jag jämt vaknar så tidigt dagen efter fest, men jag klagar inte. snarare tvärtom. Soft ju!

Igår drog jag och Li till Josefine, där var det lite folk, satt och drack, körde spel och så.  Senare hoppade vi på 16 mot stan, mötte upp Freddy och så. Sen gick vi till L´orient, där var det väldigt väldigt VÄLDIGT flummigt.. Hehe, hann vara där en stund iaf. Sen drog vi till Rese och åkte åt olika håll..

Nu sitter jag i uterummet, solen skiner på mig, jag är glad, något bakis o.s.v. Idag drar vi till Linnéa i Motala på maskerad, ska bli jävligt nice :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0