11:e september

Idag blev det ingen skola för mig. Lika bra det, eller på sätt och vis. Bra att jag slutar 11 idag och då känns det lite bättre än jag skulle ha slutat vid 4 t.ex. Men mindre bra att jag går miste om två lektioner. Hehe nåja, ny dag nya dag!

Det är en senior här hemma (en gammal gubbe hehe) som hugger ner massa grenar! Hej mer solljus :) Men anledningen till varför grenarna huggs ner är för vi har skaffat en ny tv och så med lite mer softa kanaler, och för att få bra sändning måste endel grenar tas bort. Det festliga i det hela är att om en stund kommer det även ett gäng japaner hit! Haha. De ska filma har jag hört och det ska visas på japansk tv! Haha låter väldigt märligt. När jag frågade pappa vad syftet med det hela var fick jag inget vidare svar, han mumlade om att något var "orginellt", men mer förstod jag ej. Får väl fråga senare eller nåt..

I kväll blir det party @ Jossan, senare L´orient! Ska bli trevligt! Mjäss. Måste även förbi stan förmodligen nu på dagen, måste nämligen hitta något att ha på mig i morgon då jag ska vara utklädd hos Linnéa, kul ju! Haha. Yes.


ros

ros




8 år sen idag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0