Tack, men nej tack

Okej, skulle vilja börja med att tacka för denna söndag, men nae, nej tack! Har inte gjort något vettigt alls, BARA suttit inne i mitt mörka dystra rum känns det som, och hostat har jag gjort. Hostat som ett litet barn som har kikhosta (nu fick jag hicka på köpet också), fyfan vad surt. Och fryser om fötterna gör jag också, även fast jag har strumpor och ett par tofflor på mig. Men naee. Något är fel, aa precis.. Vilken pessimest jag är :) Men jag gillart.

Antar att det är denna förkylning som får mig att bli så jäkla negativ åt allt. Men liksom,

1. Hur kommer det sig att jag går och blir förkyld när jag inte har gjort något annat än att vila?

2. Hur länge ska jag behöva slåss med den denna gång då?

3. Eller kan detta vara en början på svininfluensa?
Okej vi säger så.

Aja nu ska jag gå upp och sätta på te tror jag, med honug i. Så kanske det lindrar halsen en aning. :)
mm
såhär pigg var jag senaste gången jag var förkyld


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0