Ojoj ms. sleepy

Tja, väldans kort skoldag, bara fram tills 11. Sen bar det av till andra områden för att fotografera omslaget till el tidning. Efteråt drog vi en klassfika, nice. Dock blev alla helt förstörda efteråt, i tröttväg alltså, trodde själv jag skulle somna på plats, var inne i någon slags bubbla.

När jag kom hem gick jag och la mig på en gång, vaknade några timmar senare av att maten var klar, mäktans gott mamma hade lagat, nämligen pressad potatis och stekt laxfilé, whöj!

Nu borde jag verkligen, då menar jag verkligen göra klart religions frågorna. Men är det någon som har svårt att ta tag i saker så är det jag. Jaja. Får väl se hur det blir med den saken!

Vi hörs då

trötti
fräsch bild på en trött, klad tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0