Måndag, 5:e oktober

Godmorgon! Usch vilken jobbig natt, hade svårt att somna, låg mest och vred på mig kändes det som. Jag som trodde jag skulle somna på en gång efter gårdagens aktiviteter, men nej då hehe. Hur som helst är jag glad att det är morgon nu.

Idag börjar jag vid tio, har sovmorgon och det är nice. Samhällskunskap står först på schemat.. Om ni ville veta, för övrigt väntar jag på att kaffet ska bli klart (oh nu kom jag på att jag ska ta med mig en egen kaffemugg till skolan) och att mitt hår ska torka.

Dagens planer har jag ingen aning om, men antar att det blir att åka hem efter skolan, sen somna mot min egen vilja, sen vakna, titta på tv/dator. Men nae, bara för de ska jag åka hem, plugga och sen sova om jag nu vill de, eller ännu häldre göra något annat och sova ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0