I want you to want me

Tja!
Rolig, eller rättare sagt flummig skoldag, mkt kaffe och mycket glädje känner jag. Kan koffeinet fortfarande sitta kvar i min kropp må tro? Jag må tro så iallafall.
Efter skolan blev det en chai latte och ett samtal med li, me gusta! :D

Nu spelas det Håkan ur mina högtalare, bra snubbe det där.. HLK.

Vet inte.

The world is a .....

Jag vill ha körv- Nae. Det är lugnt kom jag på, men däremot vill jag ha glass ur frysen, får bli så. Om en stund börjar hockeyn, hoppas den hinner ta slut innan Andra Avenyn börjar.

Annars blir jag såhär arg
a

Kommentarer
Postat av: Chris brun

varför haru bild på mig när ja va liten? :(

2009-10-07 @ 13:33:47
URL: http://assuefacente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0