Hallå igen, hur är stan en sån här kväll i oktober?

What a lovely day, typ, eller inte fan har jag klagat iaf! Till en början har vi haft det soligt, fint, höstigt väder. Mycket uppskattat. Skoldagen flöt på rätt bra, dock försovning på morgonkvisten, men bättre att komma sent än att inte komma alls ;) hehe. Efter skoldagen så tog jag mitt pack och åkte hem.

Väl hemma så tog det inte lång tid förens jag gick och la mig, med sälskap av min lilla katti. Hehe, han är söt. Kröp under täcket med mig ;) Hehe. Jajamän. Blev att vila i sisådär 45 minuter innan jag hittade på något annat. När det blev tal om mat så kom jag in i trotsåldern, då inget dög för mig. Slutade med att jag tog en promenad genom skogen för att slutligen komma till Ekholmen, där köpte jag lax med spenat paj, cheese bollz och några bärs. Det är nice.

Nu sitter jag mätt och belåten, trött som ett halvt as och ser på hockeyn, LHC leder med 3-1 det är nice. Dock blir jag lika rädd varje gång då pappa skriker "NEEEEEEEJ" eller "JAAAA" det kommer nämligen så plötsligt, och han blygar ju inte med att ta i ^^


Ska nog gå och lägga mig snart. Sova <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0