Yesterday and today jajamän

Blev en väldigt bra kväll igår. Drog först på skåning fest med Li och Johanna i skägget, massor skåningar bodde där, höhö. Flummigt. Sen drog vi in till stan, lyssnade på pepp musik, drog in till Yngves och beställde en sån där kall öl jävel som alla har snackat om, ja den var kall och mycket god! Drog senare till Platens, bra kväll som fan! Ångrar inte att jag tog vinterjackan för den delen heller. Iallafall, träffade roligt folk under kvällen, och även Lisa.. Hehe. Mm
Tänk er, jag träffade Lisa! Fan vad coolt.
Fick skjuts hem av Michaela, vilket var mkt nice. Somnade gott.

Idag vaknade jag runt halv 11, trodde klockan var halv 7 eller något. Men icke sa Nicke (det var ju kul) och sen dess har jag bara kurerat mig. Och nu mår jag bra, eller ja typ bra! Eller föressten. Jag mår skitbra!

Igår så åt jag den sista jordgubben som mamma och pappa sparade till mig från växthuset, fatta en jordgubbe i oktober, det är inte nådigt. Den smakade för övrigt totally awesome.
slks
mjao
ssao
Har även kelat lite med katterna <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0