Twist and Shout

You know you look so good. Hallåå. I går i denna tid var jag på Infokomp och medverkade (haha) i öppet hus, då var det solsken och världens mysigaste väder. Nu samma tid, fast ett dygn senare så har vi ett grått och iskallt Ikea land, men vad gör det? Jag får faktiskt sommarminnen tillbaka nu som värmer mig i hjärtat, minnen från Lises avskedsfest, det var galet :) Och då spelade lise Twist and Shout på gitarr och alla sjöng. Och jag lyssnar på den nu, haha.

Funderar på att baka en kladdkaka och vispa massor grädde, jag är ju sugen. Man kan ju undra om det är något som hindrar mig, och ja det är det, eller nae kanske inte. Måste ringa en samtal. Ni förstår.

Hörsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0