Stjärnorp

Hallå, uppdaterat som en gammal tant på senaste tid, men who cares liksom what to do about it? I fredags var det fredagen den 13:de, vilket jag inte har haft några dåliga erfarenheter av sen innan, snarare tvärtom. Dock kunde jag inte låta bli att spotta över axeln tre gånger när jag såg en svart kisse springa över gatan längre fram, Men de gick fint, drog till Ica och handlade lite bärs,  insåg senare att jag råkat handla non-alcoholic, synd. Haha men annars var det en schysst dag.

Igår kväll drog vi ut till Kim i Stjärnorp, drack vin, såg på tv och körde lite wii, länge sen man såg Simon också, det var kul. jao. Vaknade hos Freddy idag edtersom jag sov där, drog hem med 11 bussen och sen har jag bara chillat du vet.

mm
I förmiddags, Ljungsbro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0