Min prins

Jag gick förbi dig den sena vinterkvällen när du red på din häst. Med tanke att jag inte skulle avslöja mig så sprang jag långt in i skogen intill för att kunna se dig, utan din syn till mig.
Helt plötsligt så ser jag dig rida inåt, jag springer fort därifrån.
När jag tre timmar senare kollar på mina besökare så ser jag att du är en av dem, jag hade mina aningar.
Ett tag senare jag går förbi stallet ännu en gång och sätter mig ner på bänken längs ridbanan.
Tittar på när ryttarna rider på sina fina hästar.
Då hör jag någon som pratar.
Vänder mig bort.
Jag kan inte höra vad du säger.
Ber dig komma närme
Minns pirret i magen och hur frutkansvärt lycklig jag var den stunden.
Vi pratade om din häst som faktiskt inte alls var din, utan du tog hand om den åt din farbror.
Sen började vi gå, åt samma håll.
Det var en kylig stjärnklar vinterkväll.

Okej
, det där ska föreställa min dröm jag drömde i natt. Så otroligt underbar. Så nära har jag inte varit dig på länge hehe :) Drömde även en annan dröm, angående Lise. Men den kan jag ta en annan gång, eller aa vi får se.
Men jag är sen till skolan. Men det är det värt, iallafall den här gången, min dröm betyder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0