Le för solen kommer tillbaks

Tja tja. Ligger helt avslagen i sängen typ, haha trött som ett as kan jag ju lätt påstå att jag är. Har varit mkt i helgen. Ja för i fredags blev det festa med Lina och Jossan! Drog till Malmslätt också, palla berätta men aa det var kul.

I går så hade jag besök här av lite folk från Ljungsbro, festade ni vet. Körde även lite crazy taxi 2, en uppföljare. As fränt.

Ja men nu ligger jag som sagt i sängen, lyssnar på Wu tang Clan, de är fett yaoo och har även ett tänt ljus brevid mig som lyser upp i detta mörka rum.

I dag är det ju första advent btw! Första ljuset tände vi förut, aa :) Nae känner att det här inlägget blev jävligt ovärt, men va? Varför sa jag så för? Oj då, mena inte det, det här ska iallafall bli roligt att läsa tillbaka när tiden har tagit oss någon annan stans.

Studiebidraget kommer i morgon! Nice.
Stockholm på torsdag. Jaaaaaaaa. Eller? Kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0