Jag hoppas du tar vid när min tro är svag

Skola idag, känns som en måndag. Skum känsla men i morgon är det fredag. Egentligen är det fredag hela veckan förutom lördag, för då är det lördag men skitsamma!

Gjorde något väldigt trevligt nyss, kladdkaka! Wowow! Äntligen orkade jag röra på mitt arsle och ta tag i den simpla saken. Stolt. Den var god, men är sugen på mat! Mamma och pappa skulle åka och handla julblommor så dom kommer väl hem efter 6, hoppas de har köpt pizza, då klockan kanske hinner bli för sent för att laga mat? Det finns ju trots allt en som är hungrig, väldigt hungrig. Nae men mamma tyckte det lät som en bra idé tror jag. Vem fan orkar stå och laga mat varenda jävla dag? Diska och så vidare, Så vi får se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0