Höstlovet är slut

Skolan tar vid. Jag tycker verkligen det känns skönt. Skönt att få struktor och ordning på dagarna istället för att slösa bort dem totalt på att inte göra någonting, så känns det. Ska bli hur nice som helst att träffa resten av släkten/familjen :)

Har kikat på Vakna med the Voice nu ett bra tag, känns som det kommer bli en bra dag. Sköna människor. Mamma kom även och hällde upp mer kaffe till mig, och det tackar jag för. Kanske borde ge mor/far en gåva som tack för alla saker de gör för mig? Eller bara börja visa mer uppskattning? Ja det är svårt det där.

Ska kolla när bussen går och samtidsgt sörpla i mig mer kaffe i hopp om att bli en aning piggare. Awesome dude.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0