Hola es 00.07 de la tarde

No tengo prisa, es el la noche ahora and yo estoy habliando con mis amigos en MSN. Well i tried, have to practise on mi espanol a bit. Måste även öva på att gå lägga mig i samma tid (tidigre) varje dag i ett tag så jag kan komma in i dessa de där jävla rutinerna nån gång. Blir galen ju, vilket som förövrigt låter som jag är arg men nee ja är inte det jag skrattar och ler.

Pratade med Lise nyss. That chica is really missed, so far (away) but so close. Hehe Lise asså, miss you brur.


I morgon ska vi bort, inte familjen, utan min fotogrupp i skolan, vi ska nämligen gå och fota novemberljusen (som nu mera heter december ljusen, eller något) ska bli spännande. Jag har min kamera på laddning, däremor är jag kass på att fotografera, eller alltså jag kan inte det där med inställningar (ärlighet varar längst, eller inte för jag hade ljugit men ni fattar) som, bländare, slutaren och så, men jag antar det är det vi skall lära oss i denna kurs. Ska bli kul :)

Ska sova snart, men inte än. Dum i huvudet är ja. ELLER?? HAH ok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0