091123 Hurrey

Idag är det den 23:e november, även fast folket förmodligen redan vet det är det värt att nämnas. Ja att 23 är allt är väl inte så nytt längre om ni har hängt med. Någon kanske?

Jag är as pepp. Studiedag två dagar nu, alltså i morgon och tisdag. Vet ni hur jag skall fira det? Ska gå till Ekholmen då Flamman stängdes för sisådär 2 minuter sen och handla ett gäng folkisar, och sen vet ni så ska jag skypa med Lise! Hon är min brur från en annan mur. I morgon skall jag och Li dra på bio och klippi! VÄRT =)

I'm proud to take part of these days

Kommentarer
Postat av: SÖWLIE

YOU ARE MY SUNNYSUNSHINEEEEEEEEEEEEEEE <3

2009-11-24 @ 02:23:06
URL: http://assuefacente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0