Torsdag

Igår uppdaterade jag ingenting. Konstigt va? Nä inte alls. Jag orkade inte.. Kom hem från min bror i Ljungsbro ganska sent och då var jag död.

Hur som hellst så är det torsdag idag. Jag sitter i skolan nu, har druckit kaffe och umgåtts med diverse personer. Idag ska jag träffa Freddy, vi ska chilla ute tror jag. Eller får se.. Vädret är inte på topp som ni kanske vet.

Ikväll spelar Promoe på Platens! Jag skulle så gärna vilja gå. Men tyvärr så kostar det 200kr, Och jag är pank som en änka... (Dom kanske är rika men vi låtsas att fallet inte är så)

Imorgon är det fredag. Skönt med helg. Den kommer bli sjukt kul tror jag! För på lördag så bär det av till Skärblacka på Bob Marleys minneskonsert där bland annat Kultiration och Kalle Baah spelar! Sjukt värt =)

Stjärnor tindrar
foto
Domkyrka

fotdag
ddlss
dos
Jag

Några bilder från när vi hade fotodag i skolan för en månad sen. Vet inte varför jag visar dom nu. Tänkte att det blir kul ju.

Ha det bra..

Kärlek


Kommentarer
Postat av: Soulie

Du blir ju fanimej bara finare och finare, sjukt vacker är du och jag saknar dig.

2009-05-08 @ 22:38:27
URL: http://www.assuefacente.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0