Hej!

Skolan idag var rätt slapp. Den gick fort. Cirka en halvtimme innan lunch går även brandlarmet så vi fick sluta naturkunskapen lite tidigare. Yes!

Känner en någolunda avkopplande känsla i kroppen. Har pluggat rejält idag och skrivit både insändare, svar till en annan insändare samt en novell till svenskan. Blev precis färdig. Skönt. Dock har jag ju väldigt många saker kvar, men jag har mig själv att skylla. Och denna gång tror jag att jag har lärt mig något av det hela. Börja i tid, gör det.

Sitter här. Mina ögon stängs snart av trötthet men jag väntar faktiskt på Elias. Vi ska träffas en stund och bara ta det lugnt. Har inte sett den grabben på några dagar.

För övrigt skulle jag vilja visa er ett par skor jag tänkt på väldigt mycket dom senaste dagarna. Jag bara måste ha dem,...

Skitsamma. Bilden ville inte laddas upp. Synd! Kanske visar dem på mig istället, en vacker dag.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0