090514

En märklig sak hände i morse, jag vaknade av att min väckarklocka ringde vid sex, som en vana ställde jag den på halv sju för att kunna snooza lite till (och för att sen sluta med att jag går upp 07.25), men jag kunde verkligen inte somna om :O Helt stört. Jag fattar inte, Somnade säkert runt halv 3 igår då jag hade svårt för att somna. Sjukt! Men idag hade jag iallafall god tid på mig att förbereda inför skolan, duscha, frukost, kläder, mobil, nycklar, busskort, plånbok o.s.v.


Jag är ganska stolt över mig själv att jag inte somnade när jag kom hem från skolan. Jag brukar säga att jag ska "vila" vilket betyder "jag ska sova i 3 timmar nu, hörs sen", men jag vilade faktiskt bara. Fast när jag tänker efter så var det ett bra tag sedan jag sov (vilade) efter skolan I allafall jag la mig ner i sängen och läste en bok. Eller nej, där ljög jag. Jag läste en tidning rättare sagt Om ni ville veta... Hehe


Förut när vi hade grafisk kommunikation så läste jag på Correns hemsida att kungen och Silvia hade åkt Kind båten idag (det vill jag också göra) förbi Hackefors. Det är rätt coolt att han har varit i mitt hood. Vår konung, mannen som vi ser varje gång när vi desperat börjar räkna ihop alla mynt vi har för att ha råd diverse saker. Vem kunde veta att där Linnea slängde sin sista brödbit igår skulle kungen åka över idag?


Jag är hungrig. Jävligt hungrig. Snart mat I hope. Mamma började med den för ett tag sedan så den lär ju vara klar snart. Om jag har tur och så..

-Jag gapar varje gång jag rapar
- Du flummar varje gång jag gungar.

Nu kom mamma och sa att maten är fördig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0