Wednesday

Igår var en bra dag! Jag var hur pigg som helst, solen sken och allt hade bra flyt. Drog då hem efter skolan. Fixade med en sak. Sen drog jag in till stan igen, och i bussen mot stan så sken solen som fan på Vattentornet, och det var så fint. Träffade Linnea och Ludde en stund. Sen drog jag och Linnea till Pressbyrån för att köpa busskort och sen vidare mot Plaza för att spela på skojs skull (hade några mynt i fickan som kändes onödigt att ha). Det gick väldigt bra, jag vann faktiskt 160kr! Woho, det är rätt mycket för en fattig student som mig, hehe. Så då kan man säga att jag fick busskortet gratis. Värt! Sen följde jag med hem till Linnea. Var där och chilla lite, sen promenad hem.

Idag så vaknade jag upp i min soffa. Hade tydligen flyttat på mig i natt, tyvärr så vaknade jag inte vid 05.30 som jag hade bestämt, utan vaknade 07.40 av att mamma sa åt mig vad klockan var. Men endå.. Vad gör det? Jag är på så himlans bra humör, solen skiner där ute. Det säger ju allt. Så himla härligt! Då blir jag glad och motiverad.



Kommentarer
Postat av: lisa

Jag går teknik, själv? :)

Här i skellefteå finns ett univeristet, men jag tror inte att det finns så många inriktningar. Typ sjuksköterska och sånt, datainriktning och säkert nåt mer :) Jo, jag har också hört att det ska vara bra i linköping! :) Kanske ses vi där om några år ;)?

2009-03-18 @ 15:46:42
URL: http://norrlandsguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0