Studiedag!

Idag har dom flesta gymnasieskolorna i Linköping studiedag, vilket inte är överskattat. Igår så var jag hemma och bara soft-firade att vi skulle vara lediga idag, såg på dokumentären Gå loss som (en dokumentär om  hip hop bandet Advance Patrol, Carla, Chafic o.s.v). På kvällen så drog jag in till stan och träffade Elias, Simon och Matte, alla tre mina f.d klasskamrater på Folkungaskolan. Det var kul, drog till 55an över några bärs, dock så var jag tvungen att åka med sista bussen hem, så det blev ingen längre vistelse. Men värt endå!
Idag får jag se vad som händer (och fötter). Jag hade planerat igår att jag skulle gå upp tidigt idag, och ta på mig varma kläder sen börja gå mot stan samtidigt som jag skulle gå förbi en del schysta platser. När jag väl kom till bibblan skulle jag sätta mig ner och studera. Men det blir förmodligen inte så idag då jag vaknade på tok för sent och det är så himla mycket snö ute.. Men något blir det, kanske ska träffa Freddy ikväll öven en Pizza. Får se va... Eller nej nu bestämde vi att vi ska gå till Cosmic och kolla på matchen. Det kommer bli fett.. Bara det inte är för dyrt där då min ekonomi inte räcker längre än till en klubba, ja typ en klubba..

Kommentarer
Postat av: lisa

svar:

Tack :) lär behövas, här uppe i Skellefteå finns inte ett litet sommarjobb över :( Hur är det i linköping? Har man någon changs där?

2009-03-11 @ 15:42:00
URL: http://norrlandsguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0