Söndag

Idag är jag pigg, jag vaknade upp för en timme sedan. Det var så skönt att få sova ut! När jag hade gått upp ur sängen så gick jag och satte på lite kaffe och satte mig här. Mitt internet är lite segt idag men det var värre igår.

Jag har inga direkta planer för idag, men om jag inte kommer på något att göra så ska jag städa mitt rum, det vore rätt vettigt. Mitt rum ser ut som ett jävla helvete, det är kläder överallt, massa papper utspridda (också överallt), och det ligger t.o.m glassplitter under mitt bord. Jag tappade nämligen ett glas där för några veckor sedan och allt försvann tydligen inte, oups.. Tur att ingen fått det i foten.

I natt hade jag en rätt skum dröm. Jag var på ett läger tror jag, kollo ungefär, det var någonstans långt uppe i Sverige, Luleå eller Umeå, och alla som medverkade i den drömmen var alla jag har umgåtts med för länge sen, och kollo ledarna var lärare från Kvinnebyskola (min grundskola), sjukt skumt. Och jag skulle tydligen simma ut till en Ö med en massa mynt i handen och lite annat i den andra, hur som helst på den ön så hade man världens utsikt över hela Linköping (what the fuck in Luleå liksom?). Haha den var rätt skum, kommer tyvärr inte ihåg hela, det slutade med att det var en kafeteria i ett parkeringshus där Kultiration skulle ha en spelning iaf..


Kommentarer
Postat av: lisa

Vi åkte runt lite överallt :) Alice Springs, Cairns, Fraiser Island, Arlie Beach, Sydney osv. Men vi var mest på östkusten. Därför har jag tänkt åka tillbaka och utforska västkusten :) hihi

ja, reseledare vore superskoj! tänk att få betalt för att resa? I'M IN! :)

- åh vad skönt med så varmt väder! Jag önskar att jag bodde lite längre söderut. Var faktiskt i linköping veckan efter nyårs, lilleborsan spelade innebandySM. Det verkar som en riktigt najs stad! Hur gammal är du? Gymnasiet eller?

2009-03-15 @ 15:35:26
URL: http://norrlandsguld.blogg.se/
Postat av: camilla

jag har lagt till dig med nu :D

2009-03-15 @ 16:21:03
URL: http://absolutcamillaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

heej! Robinsson kommer att visas på kanal 4! :)

2009-03-15 @ 18:06:56
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0