Söndag

Jag hoppas er helg har varit lika bra som min. Fan vad roligt jag har haft det! I fredags så tog jag bussen till Berga där jag mötte Lise, Sarah, Anton och Lisa. Därifrån tog vi bussen till T1 där det var födelsedagsfest, Joel fyll(er)de år. Nice! Det blev mycket nostalgi, flumm, deep talking, dans och så mer. Haha grymt kul! Sen drog vi till 5 Tastes, åt pizza. Gott värre, sen somnade vi hos Sarah.

Lördag då, vaknade upp vud 11.20. Spelade Guitar Hero, Sonic och något boxpogram. På tal om Sonic, spelade inte ni det när ni var små? Det är så mycket minnen. Jag och Sarah spelade det hela tiden när vi var små, haha! Skruvbanan, Oljebanan, Tivolibanan, Spökbanan (alla dess banors namn).. Hehe Nice.. Efter några timmars spelande så drog vi till hemköp, handlade mat, väl hemma hos Sarah så fixade vi ihop Nacho (stavning?) Tallrik. Fan vad gott, men mäktigt. Ohja! Sen kom Elias och hämtade upp mig..

Elias och jag drog hem till honom. Var där och chillade ett tag. Sen kände jag hur stressen började krypa inom mig. Då kände jag att det var dags att gå hem och börja göra mig iordning inför kvällen.

Kom hem, duschade, gjorde mig iordning. Sen kom Elias, och en stund efter det kom Ebba och Samantha! Det var inte igår jag umgicks med dom, så det var verkligen kul kul att träffa dom. Freddy och Kim kom också.

Sen drog vi in till stan, L' orient. Fan vad flummigt det var där inne! Jag tror jag höll på att dö.. Men det var jävligt kul faktiskt! =) Följde med Freddy och Kim på natten, sov i Ljungbsbro.


Idag har jag inte gjort så mycket, kommit hem från Ljungsbro och bara latat mig. Mamma håller på att göra vofflor nu, det ska bli gott. Vi åt inga vofflor på voffeldagen så då kan vi lika gärna göra det nu ;)
Sen ska jag fixa lite saker och så..


Samantha, Ebba och Elias



Haha. Vafan..? Jaddu

Kommentarer
Postat av: Leia

Bättre sent än aldrig som man brukar säga ang våfflorna :D



Allt bra idag? =)

2009-03-29 @ 21:08:13
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja, guldfiskar gills väl kanske då :)

Bilden är från kouffinissi, en liten ö i grekland som är helt underbar!

2009-03-29 @ 21:28:15
URL: http://norrlandsguld.blogg.se/
Postat av: Michalea

Joo det kommer bli grymt svårt. Men ska försöka att ha rätt inställning så det är bara att tro på sig själv. :D

Godnatt, sov gott!

2009-03-29 @ 23:34:13
URL: http://mejx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0