Söndag

Det var trevligt igår. Drog runt lite överallt, parkeringshuset gav mig myckket. Högst upp. Vacker. Utsikt.
På hemvägen skulle vi cykla hem, vilket jag med all säkerhet lovar er att det var det jobbigaste jag gjort på säkert ett år. Min cykel hade dåligt med luft kombinerat att jag har gått och blivit den lataste jäveln som existerar på denna jord (for sure), så fy vad jobbigt. Men det var endå skönt, jag har saknat att cykla. Det ska jag verkligen börja göra nu. Efter jag har pumpat däcken dårå.

Idag vaknade jag. Kollar på klockan, 15.43. Men vafan då! Oj då.. Jag har inte rest mig upp ur sängen än. Bra. Eller inte. Eller jo kanske, söndagar är endå ingen bra dag. Sällan iaf. Men iallafall..

Dagens planer:

-  Äta något
- Klä på mig
- Städa mitt rum
- Leta efter min kamera.

Låter bra. Sen kanske det kommer upp något annat jag kan göra. Sånt som märks.

ww

Kommentarer
Postat av: Lina

det va braiga planer du ;) alltid bra att äta o klä på sig tycker jag ;) haha

2009-03-27 @ 14:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0