Nice

Har precis gjort mig iordning och lagt mig i sängen, redo för en härlig sömn och nån schysst dröm skulle inte heller sitta fel för den delen. Mina ögon svider av trötthet men endå kan jag inte stänga av datorn, eller klart jag kan.. Det är ju inte särskilt svårt. Men känner att jag måste bara klicka lite..  Jag har haft världens vårkänslor dom senaste dagarna, jag tänker bara positiva tankar, är piggare än vanligtvis och jag är ofta glad! Underbart. Jag längtar så sjukt mycket till i vår, då man kan cykla till skolan, det är en känsla av frihet på något sätt. Så underbart. Tänk er att gå upp en tidig morgon, det är ljust ute och man hör fåglarnas kvitter, äter en härlig frukost ute i solen, sen stoppar man ner kaffe i en termos, tar med sig vad du behöver och sen bara cykla till ett soft ställe, det kan va i skogen, vid vattnet, i en park o.s.v. Där sitter man och bara njuter, tänker och LEVER! Känslan är sjukt underbar. Den känslan närmar sig sakta men säkert för varje dag. Och på tal om vårens alla dofter, från blommor, träd, gräs, asfalten o.s.v! Så himla peppad är jag för vår nu då. Och jag vet att våren har en hel del att erbjuda. Kultiration släpper sin nya skiva i april, studentkryssning i maj och Skärblacka och såklart en himla massa impulser. Fan vad underbart det ska bli! Mmm.. Ska bli riktigt kul med andra ord.


Bilden är från Blekinge sommaren 06. Sjuk kul tid.

Kommentarer
Postat av: li

oh, nu blev jag mer pepp på våren :D

2009-03-05 @ 20:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0