Mitt rum är rent

Jag tog tag i mitt rum en gång för alla, igår. Nu är det rent, hemtrevligt och mysigt.. Hehe. Och nu ska jag banne mig se till att ställa undan det jag tar fram, det är så sjukt jobbigt att städa rummet. För det tar tid, den tiden kan man ju göra något annat liksom om rummet inte hade sett ut som ett helvete! Dock har jag en sak till att göra, eller två kanske.. La alla skolpapper jag äger i en påse igår (ja den blev tung) för jag orkade inte kolla vilka som jag behöver och inte för det var för många, så måste checka där i vad jag kommer behöva o.s.v Andra saken: rensa i mina lådor. Massor skit där i också. Ska slänga en helvetes massa saker! Det kommer kännas så värt efteråt. I mina lådor har jag verkligen massor skit. Jag har svårt för att slänga saker, minnen. Jävligt många minnen, jag är nämligen rädd att jag ska ångra att jag slängt det någon gång. Men det som betyder mest får jag lägga i lådan under sängen (en plastlåda med massor minnen, brev, teckningar, tidningsutklipp, skolkataloger osv)... Mitt mål är att det ska gå att hitta lite bättre i lådorna iaf..

Idag har det varit fint väder, samtidigt som det snöat. Kallt också! Men det får väl gå då. Mars månad gillar snö kanske. Och eftersom mars snart är slut så vill denna månad ha snö helt enkelt? Ja..  Har varit ute i dag, tog även en sväng förbi pappas jobb. Sen följde jag med mamma och pappa och handlade.

Ikväll är det Andra Avenyn på tv. Vilket jag inte får missa. Elias kanske kommer hit och tittar på det med mig. :)
 
Vi hörs-. Peace


Kommentarer
Postat av: lisa

Jag hoppas på det, men vi får väl an se :) Jag är ju ute alldeles för sent egentligen, men jaa. Framtiden får väl visa var som händer :)

Ååh, här har det också snöat, fast inte idag tror jag. Det var nog bara inatt och igår som det kom ett tunt lager. Men idag har solen legat på, så det är typ borta. Jag hoppas det blir vår typ imorgon eller så.

2009-03-24 @ 20:43:21
URL: http://norrlandsguld.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag suger också på att städa, o när jag väll börjar så är jag så massa perfektionist att det aldrig blir klart :O haha ;)

2009-03-25 @ 08:38:47
Postat av: Caroline

Åhh tack va snällt :D

2009-03-25 @ 10:34:56
URL: http://taboush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0