Måndag

Det var svårt att stiga upp ur sängen i morse. Bara tanken av att veta att det är en hel skolvecka framför mig fick mig att vilja stänga av mobilen och sova vidare.. Och självklart gjorde jag det. I sömnen. Jag vaknade en och en halvtimme senare av att mamma kommer in och säger "Klockan är 07.20 nu", så då blev det ju lite hetsigt. Jag hann iallafall i tid.

Skolan har varit ganska seg idag, kan vara för att det är måndag som sagt. Men det är bara två veckor kvar till påsklovet nu. Så något att se fram emot har jag ju iaf.

Inga planer för dagen, jag ska försöka städa klart mitt rum idag (städare bara lite igår p.g.a ingen som helst ork) och bara ta det lugnt. Det där med städa rummet borde jag verkligen ta tag i. Ordning och reda = bra, lätt att hitta, trivsamt och saker försvinner inte lika lätt. Ja städa rummet is what I need..Hmm :)

en dag jag aldrig glömmer

Kommentarer
Postat av: soulie

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAH typiskt dig ebba hahaha pratar skawnska för o jävlas höhö :D haha ska bli kul o höra du får skicka :D

2009-03-23 @ 22:02:06
URL: http://www.assuefacente.blogspot.com
Postat av: lisa

Jodå, idag har varit en bra dag :) Jag hade bara 2 lektioner på skolan, eftet det gick jag runt och lämnade ut mitt CV. Endel verkade faktiskt ganska positiva, fastän det är VÄLDIGT sent att söka sommarjobb nu..

Själv då? Har du haft en bra dag än så länge :) ?

2009-03-24 @ 16:41:46
URL: http://norrlandsguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0