Helluu

Våren var inte här länge, men det är ju klart.. Varför tror du våren tvekar? För att knoppar gör ont när dem brister. Varit hemma idag, sett på tv och suttit här, kollade på något pogram med någon komiker som jag verkligen ved vad han heter men för stunden är han långt borta i mitt huvud, fan vad störande! Bara för det ska jag kolla vad han heter... Nu på en gång.. Nu har jag det! Robert Gustavsson! Haha det tog ett tag för mig att komma på hans namn. Och nu ikväll så var jag ute med Linnea en stund. Det var as flummigt för när vi gick bland några lägenheter i Ekholmen så står det en tant i ett hörn av en lekplast typ och meditrerar, eller jag tror att hon gjorde det iallafall, för hon stod med händerna rakt upp i luften och helt stilla. Hmm
Men iallafall. Nu ska jag sova strax. Hörs imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0