Fredagen

Jag kom till stan någon gång efter tio tiden, hängde med Simon, Ola, Kalle och Anna på La Scala, sen drog vi vidare till Platens. Efter en stund så kom alla andra, vi var ett riktigt stort gäng, träffade folk jag inte sett på länge och det var mycket glädje. Dö skoj! När alltihop stängde så drog jag, Linnea, Ari och Roy hem till Rick. Softade där resten av natten..

Drog till Rese någon gång i förmiddags och åkte hem, gick och la mig vid 12.30 och gick upp vid fem tiden då maten var klar. Snacka om trött.. Nu sitter jag dö mätt och tänker på en del saker...

Ja vad 'är det jag tänker på? Allt och inget. Men viktigt är det.  Vad tänker man liksom. Det finns dö många tankar, och minnen.

På tal om minnen, minnen kan va bland det mest bästa vi äger, men också det värsta. Men seriöst, tänk om man inte hade ett minne? Man skulle göra saker som sekunden därpå var som bort glömt. Vad skulle det vara för mening med allt då? Men som tur är minns vi. Vissa bättre än andra. Fina minnen bevaras i hjärtat, minnen man aldrig kommer släppa! Det är bland det finaste vi äger som sagt, något man har gemensamt med andra som förmodligen betyder massivs. Minnen kan ingen ta ifrån en. Minnen..



Ett suddigt kort från igår



Roy är glad

Kommentarer
Postat av: lisa

Jo det har jag faktiskt :) 2 år sen nu, det var det bästa som någonsin hänt i mitt liv! Så, funderar på att flytta dit efter gymnasiet ett år för att jobba :) Det var så grymt vackert alltså!

-Operatjejen var kanske inte riktigt min grej, men vem vet? Hon kanske har en changs i stora finalen? Jag tror typ inte att det spelar någon roll vilken låt vi skickar, vi hamnar typ ändå sist :P hihi

2009-03-14 @ 22:44:43
URL: http://norrlandsguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0