1:a Mars

Det har varit så himla fint väder ute i helgen! Och det måste man ju ta vara på. Igår så drog jag och Linnea till Jakobsdal och satte oss på berget, det var verkligen perfekt väder! Våren hälsade oss välkomna! Efter den härliga stunden i solen så drog vi hem till mig och kollade på Kniven i ♥. Efter ett tag var det dags att gå mot Ekholmen och träffa Niama. Drog till Lambohov på fest hos Souliebouliegangstaboolii! Det var nice asså! Träffade många kära ansikten jag inte sett på länge!
Idag vaknade jag någongång, och senare kom Carl, då satt vi ute i solen och sen drog vi in här. Annars har jag inte gjort så mycket idag.
Nu sitter jag och lyssnar på musik och bara låter tankarna flöda....






Tiden går men minnerna kommer alltid bestå <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0