Ya'll cats know we always play to win

Kom precis hem från staden. Har varit där med Lise. Vi har ätit kebab och sen bara dragit runt till diverse ställen. Det var kallt ute, verkligen ruggit, och självklart så blir det soligt så fort man har kommit hem, haha självklart.

I kväll ska jag plugga, med sälskap av Freddy, väldigt snällt av honom. Han ska hjälpa mig med några av uppgifrerna jag inte förstår, schysst Freedd. Ska dricka lite bärs också. =)


I morgon ska jag också plugga. men höde att det är Sverige - Danmark i morgon, och det vill jag inte missa. Fotboll, bärs och gott sälskap = Underbart. Fast egentligen är jag inte ett dugg intresserad av fotboll, bara när Sverige kör och med något kallt drickbart i handen. Hehe

Kommentarer
Postat av: lina

oo kebab :O jag vill också ha :P haha

Jo det finns den säkert :D :D

Kram!

2009-06-06 @ 01:19:13
URL: http://haraldzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0