Öland 09!

Tänkte ta och berätta lite kortfattat om resan då, har inte orkat blogga sen jag kom hem p.g.a diverse saker. Lika bra.
Hur som hellst.

Resan började i Stjärnorp, Ljungsbro, Linköping vid 19.00 tiden på torsdagen. Då bar det av med stopp ett ex antal gånger p.g.a krångel med bilen. Ca 23.50 på kvällen så rullade bilen på Ölandsbron. Drog mot Köpingsvik för att hitta något ställe att sova på med husvagnen i närheten av campingen då recceptionen var stängd och man ej kunde checka in. Två timmar senare så hade vi hittat ett place. Hade svårt för att somna..

Vaknade av att Li ropar "Vakna familjen, vakna" klockan 6 på morgonen i stället för sju. Då packade vi i hop och drog vidare. Väl inne på campingen så drog de andra och handlade mat, jag Kim och Krumme satt i hop förtältet,( eller okej.. det var dem som gjorde skitsamma) Jaja

Dagen flöt på, hade bra flyt. På kvällen drog vi längs stranden, det var massor folk och Freddy räddade en tjej som gick ut med kläder och skor i vattnet som var full som ett as. Hon skulle tydligen ta livet av sig. Men det hindrades. Drog tillbaka efter den incidenten och satt och chilla på campingen. Jag och Lise somnade till musiken som grannarna spelade.

När vi vaknar berättar Li att det är en kille som har blivit knivmördad i närheten under natten. Fy fan vad hemskt! Och några timmar senare berättar Li att denna kille kommer från Linköping. Sen fick jag reda på att det var Daniel Strålhake! :( Kan inte förstå det, Danne fö fan.. Må du vila i frid där uppe! Jag hoppas verkligen att de äckliga ase(n)t åker dit. Varför sker sånt här? Jag kan verkligen inte förstå det. Folk åker till Öland för att fira midsommar och ha det skoj med sina vänner och bara komma bort, ha det kul osv. Medans vissa andra åker dit för att slåss, skada. Fattar ni vad ni har ställt med? Fan vad jag hatar er.
Vila i frid
Vila i frid Danne

Orkar inte berätta allt, är visst rätt dålig på att vara kortfattad då jag ska berätta precis allt vi gjorde. Men vi hann med en tur vid slottet, m.m..

Drog hem på söndagen vid 11.30 kom hem på kvällen nån gång..

Det bar av i Sjtärnorp
då var det dags
ja då
sol skor ben.
Kortspel
jag på stranden
sunset

Lise och jag

jag o lise
Jo du8
bye

Kommentarer
Postat av: lina

det finns folk till allt tyvärr :/

hade ni kul annars då? :)

2009-06-27 @ 17:22:05
URL: http://haraldzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0